söndag 10 februari 2013

Scrapgänget på Ljungdala

Idag har det varit månadsträffen för scrapgalna tjejer :) Lika trevligt som vanligt och fler har vi blivigt, tur vi har en stor lokal för alla är välkomna (så länge det finnes plats).
Tyvärr har förkylningen med feber flyttat till min kropp så jag har väl inte riktigt varit på topp idag men det var trevligt att träffa alla vänner :)

Idag har det skrappats både album, askar och kort och jag tror att "hjärta" var temat *ler*

Några bilder på gänget ........




 
Mina alster visar jag i slutet av veckan :) men jag kan lägga ut foto på min lille följeslagare ...... det ser ut som om att han ville följt med mig idag *s*
 

Ser att det smugit in ett litet fel på fotona *s* året stämmer inte riktigt. Det får nog ta och ändras :)
Ha en fortsatt trevlig söndag.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar