söndag 3 mars 2013

Förvaring

Måste bara skriva om en sak som stört mig ett tag ......

Jag var inne på en scrapbooking butik på nätet, viken spelar ingen roll, som hade en himla massa förvaring till skyhöga priser. Inte nog med att scrapbooking prylar man ska handla är dyra men där i man ska förvara prylarna är ännu dyrare !!!
Man kan hitta förvaring som påminner om denna förvaring (men som inte är till scrapbooking) där kostnaden än mindre än nästan halva priset ........ Hänger ni med mitt tänk ?
Vi scappare är ett lättlurat släkte .......
Där finns de som av olika själ inte kan eller vill handla dessa dyra exklusiva varor men som finnar andra vägar. Antingen i andra butiker eller gör "hemmabygge". Och det funkar alldeles ypperligt!!
Jag är själv en som handlar (ibland :) ) i dessa scrapbooking affärer och vill man det ska man inte be om ursäkt men ibland kan jag tycka att det går till överdrift .....
Istället för att köpa en dyr washiteip förvaring för kanske 600:- kan man köpa en hållare för hushållsrullar på Ikea för 5:- eller någon annan bra förvaring där :)

Tänk vad pengar man kan spara och lägga på scrapbookingprylar :)

På fb finns en sida "förvaring för scrapbooking" som jag kan rekomendera ..... den är super. Tjejerna där är superfiffiga :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar