måndag 6 maj 2013

Loppis säsongen igång

Äntligen har loppisarna kommit igång :)

Igår var jag på årets första *ler* helt sjukt vad människor kan bära sig åt för att få köpa ngt för en billig peng !! Rena kosläppet *s*
Gjorde några fina fynd på och det kostade mig "bara" 45:-

Tyvärr arbetar jag när Hörja har sin loppis, fast den är inte såååå rolig. Där får man gå runt bland prylarna innan och det tycker jag inte är ngn sport :(

En bild på mina prylar :)) Som vanligt hittade jag ju en plåtask och måste köpa *ler* Eco skulle så klart kolla läget på vad jag asat med mig hem *ler*



 
Helgen har verkligen varit underbar med mycket pyssel utöver loppisen :) Jag har fått klippt gräset och räfsa den plus att jag fixar lite nya blommor i en av rabatterna.
 Jag har en rabatt under köksfönstret som där knappt är någon sol och där kan man ju inte sätta vilken blomma som helst. Men skam den som ger sig ....... har köpt några nu så får vi se hur det blir *ler*
Flyttade även dit mina två funkia från en annan rabatt för de trivs oxså i skugga.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar