måndag 7 januari 2013

Scrapträff

Idag har det varit scrappträff i lokalen här hemma och som vanligt har dagen känts som tre timmar :) Flera nya har kommit till i gruppen och det är trevligt :) Kommer alla blir vi runt 15 st men är där hjärterum så finns det skjärterum :))


Det har pysslats hela dagen och en hel del har jag hunnit med i dag ....... syrrans son fyller 13 och han ska få ett kort med lite pengar i. Chris farmor fyller år så henne har jag oxså fått gjort kort till men det ska till lite dekoration innan jag är helt färdig .....






Sen har jag påbörjat en liten almanacka som jag ska ha hängandes på väggen så jag har koll på vilka som fyller år under året *ler* Den visar jag när jag är färdig med den.

Dagen är slut och allt skall packas upp och ställas tillbaka. Enda fördelen med detta packande och asandes är att scrapprummet blir städat en gång i månaden :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar